onsdag 11 juli 2007

Festivalsommar

Även detta år ska jag uppträde på brännestad gård. Den onda obygdsfestivalscirkeln har börjat... Detta innebär att nästa gatsby open kommer bli förskjutet. Jag har inte bestämt mig för om det ska hållas på lördagen eller en vecka senare... Nåja, man kan inte beräkna allt i denna avlånga värld.

Semester myrorna börjar krypa ut ur mitt skinn, de kravlar för närvarande runt på mitt datorbord. Jag kom på mig själv med att logga in på jobbdatorn idag för att bonusjobba lite, sjukt? sjukt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du tar det på lördagen så kan du ju fira din födelsedag då också. För den är väl på söndagen om två veckor?

Gunnar B. Hansen sa...

oh yeah det är den, dock verkar brännestad vara två dagar, hmm får läga mina aktiviteter på fredagen där...